Tuesday, January 31, 2023

Popular German, Vol. 1





















Genre: Pop
Quality: Mp3, 320 kbps

Tracklist

01. Richi Nagy, Gerhard Schleser - Des Bier in mir
02. Tim Ahmed - Mona Lisa
03. Oswald Spann - War ned Zeit
04. Hubert Haslacher - I suach a vawandte Seele
05. Alexandra Sutter - Freiheit
06. July Paul - Sie ist wundervoll
07. Camel Drivers - Dadada
08. Olma Charly - Sonnenschein (Single Edit)
09. Waldemar Leirich - My Lady
10. Kailash Kokopelli - Friede
11. TomPola - Unglaublich
12. Freie Evangelische Schule Stuttgart - Stay Strong
13. Herzhaft - Die Musik bestimmt das Leben (Symphonic Version)
14. Ohne Luise - Puzzleteil
15. Nina Jansen - Von der anderen Seite (Radio Version)
16. Michi Bauereiss - Wenn du mich küsst
17. Magic - Kümmern um Jeden
18. Till Simon - Warum?
19. Alima - Geister von Gestern
20. Marco Cianci - Ich hab dich ganz arg lieb (Remix)
21. Ouzoboys - Traum des Lebens
22. VoixxBradler - Engel
23. Atomkind, Jan Pape - Nullpunkt
24. St. Kitts - Ich wär so gern wie du
25. Jimi Weissleder - Rote Sonne
26. Theo's Tonartikultur - Bitte darf ich vorstellen
27. Bronco. B, Die Gangstakids - Straßenbahn
28. Smokingz - Nur eine Nacht, das war unser Deal (Remix)
29. Das PortAl Formidabel - Corona Fazit
30. Andreas Max Martin - Vincent und Paul
31. The r33l Quarantino - Weihnachten im Lockdown (Radio Edit)
32. Salzburg Sound Connection, Nico S. - We Love to Fly
33. Nico Schestak - Vergiss mich nicht
34. Perlregen - Noch einen Moment (Mit dir)
35. Pross - Babyelefant
36. Ben Papst - Allein
37. Jill Valentini - Das ist so gemein (Radio Edit)
38. kruse h - Eine Reise
39. hannes wölfel - Stück für Stück zum Glück
40. Mydeu - Ich lasse Dich nicht gehen
41. Jeannine Rossi - Stille
42. Christian Rook - Eisenbahnfahrt
43. BRÜCKNER & FOX - Im Garten hinterm Haus wurden Aliens gesehen
44. Christian Stutzig - Ein Lied
45. Franz Hofmann - Kling Kling Glöckchen Kling
46. Olly Lagemann, Katja Stock - Das bist Du
47. Nina - Nichts ist gut genug für dich (Radio Version)
48. Airback2020 - Einmal Um die Ganze Welt
49. Lindus - Urlaub ist Blau
50. Daria Kaah - Ewig leben will ich nur mit dir
51. Cre8ory, Nalim - Narben

Download

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.