Tuesday, June 29, 2021

Charles Aznavour - Golden Age of Chanson





















Genre: Chanson fran�aise
Quality: mp3, 320 kbps

Tracklist:

1. Charles Aznavour - Libert�
2. Charles Aznavour - J'en d�duis que je t'aime
3. Charles Aznavour - L'amour a fait de moi
4. Charles Aznavour - Dis-Moi
5. Charles Aznavour - Mon amour, prot�ge-moi
6. Charles Aznavour - Il faut savoir
7. Charles Aznavour - Le chemin de l'�ternit�
8. Charles Aznavour - Ca!
9. Charles Aznavour - Apr�s l'amour
10. Charles Aznavour - Je veux te dire adieu
11. Charles Aznavour - Pour faire une jam
12. Charles Aznavour - Sur ma vie
13. Charles Aznavour - Plus hereux que moi
14. Charles Aznavour - L'amour � fleur de coeur
15. Charles Aznavour - C' n'est pas n�cessairement ca (It Ain't Necessarly So)
16. Charles Aznavour - Rendez-Vous � Brasilia
17. Charles Aznavour - Fraternit�
18. Charles Aznavour - Terre nouvelle
19. Charles Aznavour - J'ai perdu la t�te
20. Charles Aznavour - J'ai des millons de rien du tout (I got Plenty O' Nuttin)
21. Charles Aznavour - J'aime Paris au mois de mai
22. Charles Aznavour - Tu t'laisses aller
23. Charles Aznavour - La marche des anges
24. Charles Aznavour - On ne sait jamais
25. Charles Aznavour - Lucie
26. Charles Aznavour - Voil� que ca recommence
27. Charles Aznavour - L'enfant prodigue
28. Charles Aznavour - Tu vis ta vie mon coeur
29. Charles Aznavour - Prends le chorus
30. Charles Aznavour - La nuit
31. Charles Aznavour - Ce jour tant avttendu
32. Charles Aznavour - Les deux guitares
33. Charles Aznavour - Quand tu m'embrasses
34. Charles Aznavour - Monsieur est mort
35. Charles Aznavour - J'entends ta voix
36. Charles Aznavour - Dolores
37. Charles Aznavour - Tu n'as plus
38. Charles Aznavour - Comme des �trangers
39. Charles Aznavour - L'amour et la guerre
40. Charles Aznavour - Les com�diens
41. Charles Aznavour - Esperanza
42. Charles Aznavour - Je m'voyais d�j�
43. Charles Aznavour - Les petits matins
44. Charles Aznavour - Notre amour nous ressemble
45. Charles Aznavour - Ay! Mourir pour toi
46. Charles Aznavour - Trousse-Chemise
47. Charles Aznavour - L'amour c'est comme un jour
48. Charles Aznavour - All�luia
49. Charles Aznavour - J'ai tort
50. Charles Aznavour - Au rythme de mon coeur

Pasv�rrd=                   adieu

Download

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.