Friday, February 28, 2020

VA - Sing Meinen Song - Das Schweizer Tauschkonzert





















Genre: Pop
Quality: Mp3, 320 kbps

Tracklist :

1 Seven - Diggin' in the Dirt (Aus "Sing Meinen Song")
2 Loco Escrito - My Man Is a Mean Man (Aus "Sing Meinen Song")
3 Steff la Cheffe - Frömde Fötzu (Stranger in This World) (Aus "Sing Meinen Song")
4 Marc Storace - Devil on My Shoulder (Aus "Sing Meinen Song")
5 Ritschi - In the End (Aus "Sing Meinen Song")
6 Francine Jordi - Mother's Heart (Aus "Sing Meinen Song")
7 Ritschi - Adíos (Aus "Sing Meinen Song")
8 Steff la Cheffe - Eres Capaz (Aus "Sing Meinen Song")
9 Marc Storace - Bien Contento (Aus "Sing Meinen Song")
10 Stefanie Heinzmann - Hasta El Amanecer (Aus "Sing Meinen Song")
11 Francine Jordi - Mi Culpa (Aus "Sing Meinen Song")
12 Seven - Punto (Aus "Sing Meinen Song")
13 Marc Storace - Just When I Needed You Most (Wo Di Am Meischte Ha Brucht) (Aus "Sing Meinen Song")
14 Loco Escrito - Träne (Aus "Sing Meinen Song")
15 Steff la Cheffe - Dans Le Jardin De Mon Âme (Aus "Sing Meinen Song")
16 Ritschi - Da Geit No Meh (Da Geht Noch Mehr) (Aus "Sing Meinen Song")
17 Stefanie Heinzmann - Üses Läbe (Aus "Sing Meinen Song")
18 Seven - Füür Vo Dr Sehnsucht (Aus "Sing Meinen Song")
19 Loco Escrito - Probier Mi Doch Mal Us (Aus "Sing Meinen Song")
20 Francine Jordi - Schisstäg (Aus "Sing Meinen Song")
21 Seven - Ufo (Aus "Sing Meinen Song")
22 Marc Storace - One of These Days (Irgendeinisch) (Aus "Sing Meinen Song")
23 Steff la Cheffe - Patina (Aus "Sing Meinen Song")
24 Stefanie Heinzmann - Heimweh (Aus "Sing Meinen Song")
25 Ritschi - Bedside Radio (Aus "Sing Meinen Song")
26 Stefanie Heinzmann - You Can't Stop the Rainfall (Aus "Sing Meinen Song")
27 Steff la Cheffe - Hazy Colours (Aus "Sing Meinen Song")
28 Seven - Screaming in the Night (Aus "Sing Meinen Song")
29 Loco Escrito - Dirty Dynamite (Aus "Sing Meinen Song")
30 Francine Jordi - Hoodoo Woman (Aus "Sing Meinen Song")
31 Loco Escrito - Annabelle (Aus "Sing Meinen Song")
32 Marc Storace - Guggisbärglied (Aus "Sing Meinen Song")
33 Francine Jordi - Ha Ke Ahnig (Aus "Sing Meinen Song")
34 Ritschi - Chrieg I Dim Chopf (Aus "Sing Meinen Song")
35 Stefanie Heinzmann - Holunder (Aus "Sing Meinen Song")
36 Seven - Amsterdam (Aus "Sing Meinen Song")
37 Loco Escrito - Golden Stairs (Aus "Sing Meinen Song")
38 Marc Storace - Father (Aus "Sing Meinen Song")
39 Stefanie Heinzmann - Lisa (Aus "Sing Meinen Song")
40 Ritschi - Don't Help Me (Aus "Sing Meinen Song")
41 Francine Jordi - Trick! (Aus "Sing Meinen Song")
42 Steff la Cheffe - Make U Happy (Aus "Sing Meinen Song")

Download

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.