Sunday, August 25, 2019

Helene Fischer - Helene Fischer Live (Die Stadion-Tour)





















Genre: Pop
Quality: Mp3, 320 kbps

Tracklist :

CD1
01 Helene Fischer - Sp rst Du Das?
02 Helene Fischer - Flieger
03 Helene Fischer - Ph nomen
04 Helene Fischer - Fehlerfrei
05 Helene Fischer - Hit Medley
06 Helene Fischer - Interlude Wind
07 Helene Fischer - Sonnen Medley
08 Helene Fischer - Und Morgen Fr h K ss Ich Dich Wach
09 Helene Fischer - Lieb Mich
10 Helene Fischer - Von Hier Bis Unendlich
11 Helene Fischer - Interlude Erde
12 Helene Fischer - Verdammt Ich Lieb' Dich
13 Helene Fischer - 90s Medley
14 Helene Fischer - Mit Dem Wind
15 Helene Fischer - Unser Tag
16 Helene Fischer - Freiheit

CD2
01 Helene Fischer - Wir Brechen Das Schweigen
02 Helene Fischer - Interlude Wasser
03 Helene Fischer - Atemlos Durch Die Nacht
04 Helene Fischer - Sowieso
05 Helene Fischer - Ich Will Immer Wieder... Dieses Fieber Sp r'n
06 Helene Fischer - Die H lle Morgen Fr h
07 Helene Fischer - Interlude Feuer
08 Helene Fischer - Herzbeben
09 Helene Fischer - Mit Keinem Ander'n
10 Helene Fischer - Nur Mit Dir
11 Helene Fischer - Achterbahn
12 Helene Fischer - Du Hast Mich Stark Gemacht
13 Helene Fischer - Wenn Du Lachst
14 Helene Fischer - Wir Zwei
15 Helene Fischer - Das Volle Programm

Download

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.